måndag 16 april 2012

dålig uppdatering. :P

Hej, förlåt att jag inte har bloggat typ nå under påsklovet men jag har inte haft tid när jag har varit hos Erica åså. Jag kan ju inte heller vara inne på blogger på mobilen som suger men jag har öppnat min andra blogg på devote så att alla kan läsa den oxxå... Klicka Häääär för att komma dit (där e det klart mycke bättre uppdatering.) 
Just nu sitter jag i biblioteket vid datorn fast jag måse starx gå hem å öva på glosorna. Jag lånade även en bok som heter "egoboost!" Den har jag och Erica läst typ 2 kap från fast hon sa att den var jätte bra så passade då på att låna den oxå. Det e ju typ blondinbella som har skrivit den. (:
Aja, ska nog dra hem nu typ och logga in på pappas eller familjens dator jaoo vi får ju se. Asså, det e så sjuukt hemskt att skolan har börjat och att de underbara lovet e slut och att det e 53 dagar kvar till sommarlovet och det ska verkligen bli chill längtar så gryymt till sommarn... Jaja, nog tjatat om det jag e faktiskt sugen på goooodiiis nu så det smartaste e ju att gå hem och stoppa i meej några.. (: Nog för att jag typ bara har dom äckligatste kvar *hihi* nee, jag skoja ba. Alla godisar e ju goda förrutom dom som inte e det. Men jag ha ba kvar dom hårda och ja dom tar så länge å äta. Nå, int vejt ja va jag ska skriva om nu tå så he e ju bäst att gå hem int för att he e så roligt men he e no roligare än att sitt här å ruttna bort. (försöker att skriv som jeppis borna men he går no int så bra som ni kanske ha märkt.)
Aja, nu lovar jag att inte klottra ner nå mer här.
hade bra!!
Vi höörs! <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar